Sidvisningar förra veckan

onsdag 24 november 2010

Last day of school

Yeeeehees school is finally over. Och gissa vad jag kammade hem... ett distinction, högsta betyg som jag har kämpat för detta. Höll på att dö av nervositet idag, vi hade den största redovisningen. Ungefär som dem gör på project runway. 10-15 minuters presentation inför en jury. Mina kläder blev även utvalda till att vara med i the fashion show. Efter skolan åkte jag, isabella o eva tillbaka till manly och unnade oss mat från wharfbar. 





3 kommentarer:

  1. GRATTIIIISS Torsten! Jag är inte alls förvånad att du fick bästa betyg! Njut av ledighet och sol nu!! Det förtjänar du! PUSS

    SvaraRadera
  2. Grattis mammas lilla piga! Det är du så väl unnat. Du har ju vart en riktig plugghäst. Så stolt!
    Å vilka härliga bilder, här vräker snön ner och DU skulle bara älska det!
    Jag älskar dej!
    Ha ett skönt sommarlov!
    Puss från Mamma

    SvaraRadera
  3. GRATTIS Gumman. Det är du värd. Här hemma snöar det för fullt. Är lite avundsjuk på dig som har sommar men vi får mysa inne o tända ljus. Imorgon åker jag till mina små älsklingar Esmerald o Diaz i Stockholm. De har ju flyttat till större nu. Louise saknar dig så mycket och det gör jag med. Får tårar i ögonen när jag tänker på hur fort tiden gå. Sköt om dig. Stora kramar o pussar Helén

    SvaraRadera