Sidvisningar förra veckan

tisdag 30 november 2010

Second best

Min lärare berättade igår att jag var rankad näst bäst, vet inte om det var klassen eller skolan.
Men jag är stolt över att ha sopat golvet med alla aussies i mitt second languages. Nästa år satsar jag på första plats.
Anyways i förrgår åkte jag och Natti till Ikea efter att ha droppat av hennes föräldrar på flygplatsen. Känns precis som att vara hemma i Sverige, alla namn står på svenka. Men det bästa av allt är den svenska maten när man shoppat färdigt. Denna gången fick Leksands knäckebröd och julmust följa med hem. 


Saknar denna skitkorv så mkt, här har han precis fått en tablett ask av mig, som han proppade in i munnen på en gång. haha sötis o så lite lälling. 






1 kommentar:

  1. Vad duktig du är älskling!! Vill se det du gjort, jätte iponerad, men förväntade mig inget annat. puss snöflingan! Ral

    SvaraRadera