Sidvisningar förra veckan

onsdag 15 december 2010

Not much

Dagens dinner, thai red curry, med alla grönsaker jag kunde hitta i kylen mumma vad gott det var. Något som jag inte ätit mycket av i Sverige som jag verkligen älskar och äter en gång i veckan här är sweetpotato. Blanda med morötter och potatis och rosta i ugnen med massor av timjan, till det käkar jag grillad kyckling med svamp och vitvinsås mm mm mmm. 


Jag har börjat jobba tre gånger i veckan för Squirrlan nu när jag har lov, jag lär mig såå himla mycket. Lite extra pengar i plånkan också. Just syr jag bara upp second round samples. 

Så älskade vänner och familj denna bloggen är ju för er, så ska veta vad jag gör och hur jag mår. Men är det ngt speciellt ni vill veta, se, photon?

5 kommentarer:

  1. Hej älskling. jag vill se kort på hur ni bor :) och mer bilder på dig :) i vår trapp bor en T ISRAELSSON.... så varje gång jag står vid postfacken och ska hämta posten tänker jag på dig en stund. Puss snuttis <3

    SvaraRadera
  2. Jag vill också se mer hur du har det i vardagen och mer bilder!! Berätta struntsaker, de är roligast :) /Rallan

    SvaraRadera
  3. Hej Tessan. Förstår att du njuter och har det bra. Här är det minus 25 grader o massor av snö. Skitkallt rent ut sagt..:)Imorgon är det julafton och jag längtar efter mina små älsklingar. God Jul o Gott Nytt År. Många kramar Helén

    SvaraRadera
  4. God jul min bästa vän! Älskar dig föralltid<3 din fis louise

    SvaraRadera