Sidvisningar förra veckan

onsdag 10 november 2010

sommar sommar sommar

Sommarn är nästa här nu, hade på mig svarta tights, linne, transparent skjorta och converse idag och höll fan på och svettas ihjäl. Du måste nämligen ha covered shoes på dig i skolan, så att du inte kan stämma dem ifall du tappar ngt på foten zzz. 


Sitter på balkongen och beskådar människor som går förbi har på strandpromenixen det är shorts och linne för hela slanten. Våtdräkterna har åkt av också, ser nästan bara surfare med boardies och rashwest. Ska nog köpa en rashwest till Pete så han inte får skincancer. Jag står som Hitler varje gång han ska o surfa: Glöm inte smörja in öronen och nacken, och runt ögonen annars får du rynkor. Han bara rullar ögonen och säger yes I will. Haha fyfan vilken pest jag är. Ska knycka tillbaka min 30spf för på lördag ska jag ligga på stranden hela dagen, det har jag förtjänat. 



1 kommentar:

  1. hahha vilken snygging<3

    babe vi flyttar på lördag till ett radhus här i närheten, så jag inreder i huvudet så ja blir tokig:)

    älskar dig puss

    SvaraRadera