Sidvisningar förra veckan

onsdag 16 februari 2011

Free


Torsdagar är min lediga dag nu när skolan är i full fart, fredagar också egentligen men då jobbar jag ju för Secret Squirrel. Ska unna min pedikyr och manikyr nu på morgonen. (som jag fick av petes mamma o pappa i julklapp) sen blir det plugg hela dagen, ikväll ska jag göra någon goda mat för mina grabbar. För er som inte vet har jag även boka flyg hem, den 17:e juni tills den 13:e juli befinner jag mig i svedala, så håll er hemma då. Åh vad jag längtar.

3 kommentarer:

  1. Å, härligt att du kommer hem. Tror att du längtar hem lite grann minsann.
    Tur att jag får se hur du ser ut i allafall.
    Puss från ett snörikt, iskallt Västerås.
    Mamma

    SvaraRadera
  2. Åhh va roligt att du kommer hem. Vi längtar alla efter dig. Imorgon åker vi till Thailand. Ska bli så skönt att åka ifrån vår kyla. Åke fyller 50 år. Puss o kram från Helén

    SvaraRadera
  3. ser att morsan skrivit(vi åker till thailand) ja vissa har de bra. haha nej inte alls avis, jag älskar ju detta 24minus väder vi har. Med 2 barn, klä på och av varje jävla dag. Har inte varit utomlands på 3 år eller är de 4, nej inte allt helvetet jävla bitter ja inte.

    haha nej men saknar dig och längtar till jag får en torrekram.
    älskar dig teresfes;)

    SvaraRadera