Sidvisningar förra veckan

tisdag 22 februari 2011

Good morning Sydney


Idag har jag lite hemlängtan. Skulle göra vad som helst för att få strosa runt i Vässan, ta en kaffe med mina älskade bästa vänner och bara snacka skit. Åka hem och beordra mamma att laga plankstek med extra mycket harri converts och bea eller kanske dra igång grillen med extra stark vitlök sås och kanske en runda buzz. Dricka vin med tjejerna hela natten och prata ännu mer skit. Ligga på löga och dö, kanske t o m åka till björn ön, gropen, tortuna gropen o bada. Lata dagar ute hos becca i frösåker. Sitta på altanen hos pillan och mysa. Lite kubb på djäkne, bredbar sallad i wasa, eller en kalle på spången macka vid svart ån, 14 öl på bill o bob. T o m med saknar och stå i kö en timme och betala 100:- inträde. spela fotboll med cappe o pandan på pappas baksida medans pappa grillar. Det är svårt att se alla bra saker med Västerås när man bor där. Men det är smärtsamt att tänka på alla bra saker med Vässan när du vet att du aldrig mer kommer bo där! Inte ens i närheten.

Ville bara säga att ni är i mina tankar varje dag älskade vänner och familj. Fyra månader kvar tills vi ses.

4 kommentarer:

  1. Nääää, du veeet att Amanda och jag gråter när du skriver så!
    Vad då...aldrig mera bo här? Har du emigrerat nu?
    Vänjer mig aldrig att ha er båda så långt borta.
    Miss you!
    Ses om 4 månader!
    Älskar dej!
    Din mamma

    SvaraRadera
  2. Jag säger som eva: Vadå aldrig mera bo där?
    snuttegull hoppas vi hinner ses mer än en dag i sommar<3

    SvaraRadera
  3. Älskling!! Och så lägger du upp den där blödiga bilden med hängig läpp, börjar grina nu! Saknar dig med och tänker på dig också måste du veta, hoppas verkligen att du tänker över det sista med vart du ska bo, för DET klara jag nog inte av. Vi ska i alla fall se till att ha den bästa tiden då du är hemma! Älskar dig terror :)
    Rallan ;)

    SvaraRadera
  4. totte, jag kommer å hämtar dig! du ska INTE bo där för alltid! alldeles för långt bort! europa någonstans då? för att kompensera? saknar dig och älskar dig!

    SvaraRadera